svētdiena, 2009. gada 19. aprīlis

"Belsize Park (nearest underground station to Pax Lodge):

Turn right at the station and walk to the traffic lights with the churches on either side of the road. Turn left and follow the red church around the corner to Lyndhurs Road. It is approximately a 10 minute walk from the underground station."


Tā tas šorīt sākās. Nu, pa vidu bija vēl pārsēšanās. Nebūtu jau reāli, ja varētu aizbraukt nepārsēžoties. Pa dienu bija visāda sevis morāla spīdzināšana runājot par "finding your true potential and developing it.." un vēl visādām smagām lietām. Jā, jūs domājat pareizi- tas tik tiešām bija ļoti vērtīgi un labi, tikai es nespēju to atzīt un pataisu visu vai nu ironisku, vai kaut kā tā, galvenais ne patiesu. 


BET


Pēc vakariņām bija jātiekas ārā, kas mani ļoti iepriecināja, jo tā sēdēšana un domāšana mani jau bija padarījusi traku. Pusceļā izrādās, ka mēs ejam uz baznīcu. Vienu no tām, kas ceļa aprakstā. aizraujoši. (jā, man tagad patīk baznīcas. tas ir mana pirmā apņemšanās manā pašizmaiņu plānā, nemaz nesmīkņā. man tagad patīk mājas un visādi kultūras objekti.) 


izrāvums no konteksta, lai varētu saprast kontekstu:

pirms vakariņām mums parādīja kaut kādu dīvainu prezentāciju ar ~6 slaidiem, kur mūsu tēma bija parādīta iepīta Nārnijas hroniku pirmās daļas stāstā. Es tā arī paliku nesapratusi, kas tas bija par sviestu. 


izrādās, ka tā nemaz nav baznīca kā baznīca. iekšā ir teātris. ēka bija vienkārši elpu atņemoša. mazu gaišu ķieģelīšu mūrējums. arkas, velves, skaistas cakas. bet visas jumta konstrukciajs no koka. arī velves. milzīgas velves. un pagrabstāvā eiroremonta točas. (: galīgi gaumīgi. altāra vieta ir aizmugures kulises. un, uzmini, nu, kadu izrādi rāda? Nārnijas hronikas. vareni. un tas vēl nav viss. tas izrādās ir tāds kā pus mūzikls. (nezinu, kā to pareizi sauc..) un aslans ir mulats as blondiem drediem. dzied gan labi. un viņš tiešām taisa maģiju. man likās, ka bija nedaudz par ilgu. bet beigās bija labi. negaidīti.


pa vidu vēl uzzināju, ka mēs neesam vienīgie, kam mormoņi uzdarbojas. arī itālijā ir tāda pati problēma. 


saruna atpakaļceļā:

Sara (IT): this other red church has really unusual shape. it is for sure not like any other church i have seen. there are those weird unsimetrical towers..

Maija (es): indeed. i didn't notice that before. hmm. bizarre.

Susane (USA): yes, it does. but i heard there is a recording studio in it. 

Maija (es): oho. that is interesting. and the other one is a theater. neat.

Susane (USA): And they say almost half of the Mamma Mia has been recorded there..

Sara (IT): well that is defiantly better than inventing a new religion.


nezinu, kā citiem, man patika. 

2 komentāri:

Anna Vaivare teica...

neko nesapratu.

Anna Vaivare teica...

aa, nee. pareizi, tu taču teici, ka brauksi tur.