pirmdiena, 2009. gada 21. septembris

gadās

arī, ka darbs dod patiesu baudu. šodien bija viena no tām dienām. ierados vēlāk, jo nokavēju vilcienu. Bet tas nekas, neviens nedusmojās. Man patiešām bija ko darīt. Un šoreiz pat lietas, kas man sagādā gandarījumu- strādāju autocadā ar izpildshēmām. Teorētiski jau tas nav nekāds jautrais darbs, bet man ļoti patīk. Vismaz beidzot es varu izdarīt nevis ko tādu, ko kāds man ir uzticējis, jo man vienkārši nav ko darīt, bet gan tādēl, ka neviens cits nestrādā autocadā. un tas jūtas labi.
tad bija jaukas pusdienas ar darba biedriem rīgas piena kombināta ēdnīcā. (tur var nopirkt lētus piena produktus starp citu).
un tagad, pēc vēl 2h kaut kā darīšanas man atnesa plastmasas glāzi pilnu ar šampanieti, jo kādam no strādniekiem blakus esošajā vagoniņā esot kkādi svētki un viņi nevaros neatnest arī kaimiņiem. (: labi, ka es esmu palikusi vienīgā šeit.. un pēc kādas pus stundiņas esmu brīva šai dienai. patīk_patīk.

Nav komentāru: